CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »


Thursday, October 6, 2011

tinggal kenangan !

assalamualaikum..
wow! sekelip mate aku dh kehilangan orang yg aku syg ketat2 ,
mmg terbaikk la, 
hati aku dh kosong dh ! 
TIADA LAGI UCAPAN SEMALAM MALAM ,
TIADA LAGI GURAU SENDA ,
TIADA LAGI KECERIAAN DALAM HATI,
TIADA LAGI KATA SEMANGAT
TIADA LAGI  TEMPAT AKU NK BERGADUH,
TIADA LAGI TEMPAT AKU NK MENGADU, 
TIADA LAGI TEMPAT AKU NK BERMANJA, 
yang paling penting 
TIADA LAGI DIA DALAM HIDUP AKU ! 
dia hilang dalam sekelip mata , 
actually aku still x leh except ape yg belaku ,
ia mcm kilat pantas jak,
nk x nk aku kene except, 
6 OCTOBER hari terakhir aku bersama ngan dye ,
walaupown ade sedikit prob 
yg paling aku x leh lupa mase aku touching ngan dyer ,
dyer cri aku 
mase tu sgt indah buat aku ,
mase my roomate bg tau ,aku senyumm jakk,
aku anggap dyer first love aku , 
aku syg gile2 kat dyer ,
ape yg boleh aku buat tuk hilang kan rindu aku kat dyer
aku tgokk gmbr dyer, 
aku bace balikk semua msj yg dyer bg ..
tu je yg mampu aku buat ,.
uittt asmah remember " dia bukan milik ko lg "
perkataan nie yg sedang bermain dalam pale otak aku sekarang nie ,
betul la ckp lagu blog aku nie ,
KITE BOLEH SAYANGI SESEORANG DALAM MASE SATU JAM
TP NK MELUPAKANNYA MEMERLUKAN WAKTU SEUMUR HIDUP .
kenapa sakit sgt2 erk nk hadapi semua nie ?
xpe la, CINTA X SEMESTINYA MEMILIKI ,
hope dyer happy ngan pilihan dyerc..
doa aku akan selalu mengiringi hidup dyer smpai ALLAH pisahkan jasad ngan roh aku ,
selagi aku hidup pasti ade kiriman doa buatmu .
walaupown sekejap ko hadir dlm idup aku ,
segala kenagan aku ngan ko akan ku simpan dlam hati aku yg paling dalam , 
dh aku simpan aku kunci ketat , 
tiada siapa yg boleh ragut tmpt ko dlm hati aku, 
maybe lepas nie aku jumpe ngan orang lain, 
but dyer x kn dpt tmpt yg same mcm ko dlm hati aku , 
insan yg akan bersama dgn aku hope awak paham yee  !
ini mmg suatu kepastian , 
airmata nie pown bongok la 
asyik nk kuar jee , 
gedixx betul mata niee ,.
haishhh 
k la tyme to nangiss puas3 .. 
dh 3 thun nie x nangiss , 
aku nk hargai tyme nie sebaik baiknya, 
sebelum hati ku keras membatu seperti dahulu,,,








0 comments: