CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 25, 2010

jawapan hati !!!

salam ukhuwah semua. utk entri kali ini asmah nk bg tau jwapan hati asmah.hurm korang ingt x entri  asmah yg lepas,yg tjuk nyer adakah aku sudah jatuh cinta.korang mesti nk tau kan btol ke asmah nie dh mula jatuh cinta lagi.wahhhhh!!!jawapan hati asmah ialah mmg compom  la asmah dh mula jatuh cinta.adesss jatuh cinta lak dak asmah nie yerk. erm actually asmah nie agak phobia n malu ngan lelaki.korang mesti terpikirkn nape la minah ni phobia ngan lelaki erk??hahaha biar la rahsia punca@sebab asmah phobia ngan lelaki.asmah tkut sgt hati asmah terluka lagi.korang rase perlukah asmah bgtau ape perasaan asmah kat dyer??atau biarkan jewp perasaan asmah nie??tpkn klu nk suh asmah jujur pergh mmg malu la.asmah nie pemalu yg setia tau. huhuhu korang mcm mane nie??asmah dh poning nk pikir semua nie.jd bengong dh pale nie.asmah mmg dh mula syg kat dyer dh lame dh.tp asmah ingt syg sbg kawan tp ...............korang paham2 sendiri la yerk.haish!!!tiap2 hari asmah mesti teringt kat dye.bgun tidur jewp teringt kat dyer nk tdo pown teringt kat dyer.susah kn mcm nie.mesti dlm hati korang ckp mcm nie"uishhhh minah nie mcm dh angau jewp".kalu btol la dlm hati korang ckp mcm tu,asmah pown rase mcm tu gak tau.heheheh bukan senang asmah nk kurangkn phobia ngan laki. asmah ambil mase 2 thun lebih nk kurangkan tau.akhirnyer phobia tu hampir ilang dr menyelubungi diri asmah.now asmah dh mula start kawan ngan lelaki tu pown mgambil mase nk kwn.hehehe berbalik pade tjuk asal.asmah mmg syg dyer,asmah mmg rindu kat dyer,asmah x kesah la dyer mcm mane,asmah terima dyer n family dyer seadanya.kalu lah dyer jodoh asmah,asmah cume harapkn kejujuran di dalam perhubungan.kerana kejujuran amat penting dlm setiap hubungan jika kite mahukan hubungan kite itu lame atau berpanjangan. . .


0 comments: