CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 7, 2011

PERISTIWA 7 JULY 2011 !!!

assalamualaikum hye semua . .
korang semua sihat x ? asmah sihat2 saje tp hati asmah x sihat la . .
hurm tarikh 7 july 2011. kenapa dgn tarikh nie ?
tarikh nie merupakan tarikh yg asmah x kn lupakan . . 
bnyak peristiwa berlaku pade tarikh nie . . .
ade yg sedih ade yg happy tp kebnyakkan nyer yg sad . . 

PERISTIWA PERTAMA :
asmah telah meluakkan perassan kat someone yg teleh mencuri hati asmah . . 
asmah x sangka yg asmah boleh jujur pade malam tu . .  
dyer tnyer asmah so asmah jawab dgn jujur. . 
asmah jenis yg x reti nk menipu kalu melibatkan perasaan ..


kadang2 asmah ckp benci tp hakikatnyer asmah syg . . 
itu la asmah.seorang yg jujur kalu melibatkan perasaan . . 

PERISTIWA KEDUA :
asmah plan nk balik kmpg arinie . .tp malangnyer asmah x dpt tiket arini . . 
tiket arinie cepat giller habis . . rasenyer bukan cuti kan . . 
so asmah amik tiket pagi esok pukul 9 pg . .
perghhh mmg penat la arinie . dr fatahna ke TBS pastu patah balik ke fatahna . .
selamt la kt chan sow lin tu ade member amik . .
thx ya friendsss . . 

PERISTIWA KETIGA : 
mase tgh on the way balik fatahna ostel ku tercinta
asmah hampir2 kene kejar ngan anjing . .
mmg cuak kot tyme nie . . .
selamat ade someone yg selamtkan asmah tyme tu . .
kalu la dyer x de mesti x bergerak asmah 
 batu dh pegang nk baling takut . .  
heheheehe

PERISTIWA KEEMPAT : 
peristiwa nie yg buat asmah down giller . . .
peristiwa nie asmah x boleh nk cite sgt kat sinie . .
asmah mmg agak bengang la tp still x boleh nk ubah perasaan asmah kat dyer.. 
asmah ade pesanan tok si dia :
weyh aku mintak maaf kalu aku ade terkasar bahase ngan kau tyme malam tu
dan malam aku tnyer pasal mcm mane bende nie tersebar.. .
aku bukan saje2 nk marah2 kau tp aku malu tau . . 
mcm mane aku nk berdepan ngan dgn korang . .
sumpah aku malu gile kot . . 
tp x pela ,bak kate ko, enset ko bukan ko jage kan 
nk wat mcm mane lg .. . 
semua dh berlaku kalu aku marah2 pown bukan jd mcm sediakala kan . . 
sorry aku ganggu ko malm2 bute td. .



asmah tau semua yg berlaku ade hikmahnyer  asmah terima dgn hati yg terbuka . 
allah sayang kan asmah sbb tu la dyer bg ujian kan asmah 
allah x kan bg ujian kat hambanya jika hambanya tidak mampu kan . . 
thx kepada sheera n kawan2 sbb teman kan asmah masse tgh down . .
kalu korang xde mesti jiwa asmah kacau . . 
oke la korang asmah nk kene tido dulu la . .  
dh lewat nie . 
esok asmah kene bgun awl kalu x kejar bontot bas la nampaknyer.
heeee love korang sgt2 =)



0 comments: