CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 15, 2011

asmah tak kesah pown.

assalamualaikum sume. tuk entri kali ini tjuknyer mcm agk touching kan.erm asmah pown manusia biase jugak.asmah juga punya hati dan perasaan.berkenaan ngan entri kali ini asmah nk luahkan perasaan siikit kat sini.walaupown ia bukan la kes berat tp ia mcm satu beban buat asmah.korang nk tau x ape perasaan asmah wat mase sekarang.asmah rase sedih n geram pown ade.sebb ape asmah sedih n geram erk??mane x nyer asmah rase gerak geri @ aktiviti asmah di facebook sering diperhatikan.mesti korang terpikir sape lak yg nk perhatikan facebook asmah..hurm asmah tau sape yg sedang perhatikan fb asmah tp biar la name name itu asmah seorg saje yg tahu. kalu niat nyer perhatikan fb asmah baik x pe asmah x kesah.tp kalu yg buruk asmah  tu hanya TUHAN saje yg tahu ape perasaan asmah.kalu korang berada di tempat asmah mesti korang rase x selesa kan.manusia manusia.haa satu lagi ade lak yg add  asmah semata mata nk sakitkan hati asmah n nak menjatuhkan asmah.asmah pown x tahu nape dyerorg wat asmah mcm nie.asmah x penah wat ape2 pown kat dyerorg n asmah x kenal dyerorg langsung.kat kepala asmah masih tertanyer KENAPA KENAPA KENAPA??? asmah diperlakukan bergini .ape yg ade kat asmah nie sampi  dyerorg wat mcm nie.hurm biase la manusiakn.kalu dyeorg add asmah app jewp la.,kalu dyerog nk lemparkan fitnah n nk buat bukan2 kat asmah.buat la asmah x kesah pown.asmah xkan marah n xkan berdendam kat dyerorg. .malah asmah akn cube untuk menjadi kawan dyerorg.mane tahu yg lawan boleh jd kawan kan.asmah akan try sebaik mungkin.korang semua doakan asmah berjaya menghadapi semua ini..




0 comments: