CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 20, 2010

lelaki oh lelaki

semlam hari yg agak klkar bg aku. mane x nyer org2 yg penah mntak couple ngan aku dulu  tibe2 msj aku.hahaha ntah pape2 kan dyerorg nie. bak kate mila(kak bun) temame. dak nie mesti dh break ngan awek la tu.sorie yerk yg msj semlm coz x reply. bukn sy sombunk x  nk reply tp ade sbb2 tertentu yg myebabkn sy mls nk reply msj awk . sorie sgt2 yerk. pastu kol 5 pg lak aku dpt satu paggilan dr org yg x dikenali aku pggil dyer mahluk asing. korang nk tau x ape yg aku bualkan ngan mahluk asing nie??kat bawah nie merupakan perbualn sy ngan mahluk asing tu.. :

  • mahluk asing: assalamuaikum. . .ecah ade??
  • saye: waalaikumussalam . .sape ecah?awk salah no la. 
  • mahluk asing: yeke.awk nie sape name?
  • saye: name sy siti.nape?
  • mahluk asing: nk berkenalan leh x?
  • saye: x boleh!!
  • mahluk asing: nape lak x boleh??
  • saye: sbb sye dh berpunyer. 
  • mahluk asing: awk dh kahwin ke?
  • saye: x lah sy dh bertunang.
  • mahluk asing: sy ganggu awk ke nie?
  • saye: awk agk ganggu x kalu ajak borak kol 5 pagi??
  • mahluk asing: x ganggu kot?
pastu dyer trus letak n then dyer msg  lak.xde makner nyer aku nk reply.pastu aku trus tukar silent mood .dyer call aku blik aku wat bodoh jewp. . hahaha kejam x aku. . hurm aku dh 19 thun  idop kat dunia nie mcm2 lelaki dh aku jumpe. x kenal tibe2 nk ajk kawin la ,ajk couple la mcm2 lg la. .hahaha ape yg penting kite mestilah pandai memilih dan mencari teman idop.supaya tidak menyesal di kemudian hari.

0 comments: