CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 29, 2010

harimau malaya korang mmg the best !!!!

assalammualaikum sume korang tengok final piala AFF ka mane??asmah tgok kat umah jewp dgn adik.punye semagat asmah n adik siap pakai baju warne kuning  biru n tukar profile pic  lg.heheh mmg betol2 semagat kan kiteorg.asmah n adik gok smbil menghadap lappy kiteorg.setiap kali gol update kat fb.heheh mcm2 kan kiteorg nie.bnyak gak la status yg asmah update sepanjang perlawanan td.asmah ingt game td xde penonton yg mggunakan laser rupanya ade jugak. kalu x silap asmah pada minit ke 15 penjaga gol malaysia dihalakan sinaran laser.lepas tu asmah x perasan lg ade ke x sinaran laser di pancarkan.bengang jugk la mase tu asmah tgok game kali nie agak kasar la.mase acara penyampaian piala asmah punye la happy mcm asmah lak yg main kat padang td hehehe tp xpe la asmah sbg rakyat malaysia mmg bangga dgn kejayaan ini.


tahniah dan terima kasih unuk squad harimau malaya kerana telah menjulang piala AFF untuk  pertama kali.walaupon kalah di tempat lawan tp piala AFF tu tetap menjadi milik malaysia kerana argreget 4-2.
tahniah jugak buat indonesia kerana menang 2-1.pelawana final td mmg bnyak suspen.terjerit2 asmah diwatnyer.kalu ade sakit jantung mmg dh jalan dh.hehehhe tp congrat kpt gool keeper KHAIRUL FAHMI CHE MAT kerana beberapa kali menyelamatkan gawang malysia dri di bolosi,congratt jugak tuk SAFEE SALI yg bnyak membantu pasukan negara dan dipilih sebagai pejaring gol terbanyak serta tidak lupa jugak tuk pemain2 yang lain di atas usaha gigih mereka sehingga dpt menjulang piala AFF yg sudah lama menjadi idaman malaysia.terima kasih korang.korang mmg hero malaysia la. .





   HARIMAU MALAYA  U ALL THE BEST  ^_^

0 comments: